Bidden jullie mee voor een gezegende dienst morgen?

1 juni 2017 - Pattaya, Thailand

Morgen is er zoals elke vrijdag een soort kerkdienst voor de vrouwen. Deze keer hoop ik hier een bijdrage aan te leveren. Ik zal beginnen met een toneelstukje gebaseerd op de vrouw van de verloren penning uit Lukas 15. Dit stukje heb ik al vaker gespeeld. Ik heb bedacht voor streetdrama in Oxford in 2013. Vorig jaar heb ik het ook gedaan bij het kinderkamp wat we toen deden in Thailand. Alleen deze keer zal ik het in Thais gaan doen. Daarna zal ik Lukas 15 laten lezen. Aan de hand daarvan wil ik laten zien hoe groot Godsliefde is. Dat deze vrouwen nog kostbaarder zijn dan de gouden ring waar ik op zoek naar was in het toneelstukje. Willen jullie mee bidden dat God door mij heen zal spreken? Dat ik de juiste woorden zal spreken en dat er geen taalbarrière zal zijn? Willen jullie ook bidden dat de vertaalster zal begrijpen wat ik wil zeggen en dat zij het goed zal vertalen? Bid dat het gezegende dienst zal zijn. Dat er veel vrouwen zullen komen en dat ze aangeraakt zullen worden door Godsliefde.

1. Johanneke:
    4 juni 2017
    Mooi Annette, ik ben benieuwd hoe het gegaan is!