Naam:
Foto’s:
157
Video’s:

Over mij

Ik ben vorig jaar met Operatiemobilisatie al 10 dagen in Thailand geweest. Toen ik weer in Nederland was wist ik. Ik wil terug naar Thailand. Ik voelde mij daar helemaal thuis. Ik genoot van de zon (dat snappen aziaten echt niet die vinden het veel te heet) de mensen zijn daar zo vriendelijk en waren zo blij dat je er was en eten is ook heel lekker daar. Dat ik het naar mijn zin had was duidelijk aan mij te zien. een van de teamleden zei tegen mij "you should be a asian"

Ik ben op dit moment bezig met de studie Toegepaste Psychologie en kwam er vorig jaar aan het eind van zomer al achter dat ik 4 maanden vrij zou hebben. Ik hoop namelijk in mei mijn eerste jaar af te ronden (al zal dat nog wel even hard werken zijn. )en pas in het september begint mijn tweede jaar.  Ik dacht eerst om weer met OM te gaan maar dat werd hem niet.

Toen moest ik denken aan het Tamarcenter een vriendin van mij is daar ook geweest en ik haar reisblogs met veel interesse gevolgd een klein beetje jaloers. Wat leek het mij mooi om dat ook te gaan doen.

Nu had ik de kans ik heb contact gezocht met het Tamarcenter en dit ook in gebed gebracht. God gevraagd of als het zijn wil is ook in alles te voorzien. Daarin ben ik zeker niet teleurgesteld. De kosten zijn (tot nu toe) minder dan ik rekening mee gehouden heb. Ik ben blij dat ik het allemaal zelf kan betalen. alle voorbereidingen zijn verder ook heel voorspoedig gegaan.

Ik vind het heel bijzonder dat ik de mogelijkheid heb om op deze manier wat te mogen betekenen in Gods Koninkrijk.

Bidden jullie mee dat God mij beschermt en geeft dat ik tot zegen mag zijn

Over mijn reis

Ik ga 3 maanden vrijwilligerswerk doen bij het Tamarcenter