11:25 vlieg ik https://nl.flightaware.com/live/flight/9W0231

16 mei 2017 - Schiphol, Nederland

Via de link in de titel kan je mij volgen denk ik Mijn vlucht van Mumbai naar Bangkok heeft het nummer 9w0062

De dag waar ik al maanden aan het voorbereiden wasmachine en naar uitkijk is gekomen vandaag ga ik dan echt naar Thailand vliegen.

Ik ben nu op schiphol 4 uur van te voren. Dat kreeg ik als advies. De eerste in de rij. Mijn bagage is nu ingecheckt
Ik sta nu vlak voor de controle nog mijn yoghurt op te eten en mijn flesjes leeg te drinken. Die mogen niet mee.
Al heb ik weinig trek.
Vanmorgen was ik 5 uur al wakker en kon niet meer slapen. In Thailand was het toen al 10 uur dus goed om alvast in dat ritme te komen :)

Gisteren afscheid genomen van mijn huisgenoten. Heel gek om daar weg te gaan een periode die ik achter mij laat. Maar het was een goede tijd.
Ook afscheid genomen van mijn Bijles leerling waar ik 4 uur per week hielp met huiswerk. Ik heb hier ook echt van genoten en blij met de ervaringen die ik op mocht doen.

Zondag in de kerk mocht ik op het podium vertellen wat ik ga doen en afscheid genomen van mijn broers en zussen (in christus) daar. De afgelopen tijd isa mijn stopwoord bijna dankje zoveel belangstelling en goede wensen mensen die zeggen mijn Blog te zullen volgen maar bovenal veel mensen die voor mij zullen bidden. Ik kan zien hoeveel mensen dit lezen en ik vind het heel fijn. Het doet mij goed dat zoveel mensen mijn steunen en daar ben ik heel dankbaar voor. Iedereen bedankt voor de mooie wensen en gebeden en andere hulp.

Mooie bemoedigingen die ik kreeg: Mijn vader las ps 95 God is een toevlucht en beschermer Vanmorgen. Mooi omdat mee te krijgen deze tekst kreeg ik al vaker deze week. De zendingstekst kreeg ik ook pas als dagelijkse tekst En het bijbel dagboek ging daar gisteren ook over dat vond ik erg bijzonder

Jezus kwam dichterbij en zei tegen hen: ‘Ik heb alle macht in hemel en op aarde gekregen. Ga er daarom op uit om alle volken tot mijn leerlingen te maken. Doop hen in de naam van de Vader en van de Zoon en van de Heilige Geest. Leer hen altijd te doen wat Ik u heb gezegd. En vergeet dit niet: Ik ben altijd bij u, tot het einde van de tijd.’ Mattheüs 28:18‭-‬20

En nog meer bemoedigingen Dat God er zal zijn voor mij.

1. Hans:
    16 mei 2017
    Goede en veilige reis zus!!!
  2. Annette:
    Dankje broer:)
  3. Nico en Anneke:
    16 mei 2017
    Hoi Annette. We wensen je een hele goede reis en een behouden aankomst in Thailand. Van harte Gods zegen op je werk dat je daar mag gaan doen. Leuk om je blog te lezen. We zijn trots op je! Meelevende groetjes o. Nico en t. Anneke
  4. Marie-Louise:
    16 mei 2017
    Daar ga je dan, lieve vriendin! Goede reis en een hele gezegende tijd daar!